دستورالعمل ثبت نام دانشجویان 1402 مقطع کارشناسی
  • 1402/07/16 - 11:44
  • - تعداد بازدید: 824
  • - تعداد بازدیدکننده: 748
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه
  • /appsettingFree
اطلاعیه پذیرش دانشجویان 1402مقطع کارشناسی

دستورالعمل ثبت نام دانشجویان 1402 مقطع کارشناسی

اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون سراسری 1402 (رشته های با آزمون و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی)

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم

 

ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی پیوسته سال 1402 این دانشگاه، زمان و مکان و مدارک لازم جهت ثبت نام از این عزیزان به شرح ذیل، اعلام می گردد.

تذکر مهم:

قید شهر مقدس «قم» در کنار نام دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در سایت سازمان سنجش، صرفا به دلیل وجود سازمان مرکزی دانشگاه در این شهر می باشد؛ لذا داوطلبان لازم است به آدرس های درج شده در جدول ذیل، طبق کدرشته های معرفی شده، جهت ثبت نام مراجعه نمایند. و از مراجعه به سازمان مرکزی دانشگاه، اکیداً خودداری نمایند.

 

ثبت نام غیر حضوری در سامانه گلستان:

زمان ثبت نام غیرحضوری:

از دوشنبه 1402/07/17 از طریق لینک سامانه گلستان golestan.quran.ac.ir

مدارک‌ لازم‌ جهت ثبت نام غیرحضوری:

بارگذاری تصویر مدارک ذیل در فرآیند پذیرش دانشجو در سامانه گلستان

1- صفحه اول با توضیحات شناسنامه

2- کارت ملی

3- عکس

4- مدرک دال بر وضعیت نظام وظیفه برادران، یا مدرک فارغ التحصیلی تابستان 1402

5- اصل یا گواهی مدرک پایان دوره متوسطه (دیپلم نظام3-3-6، یا دیپلم نظام قدیم، یا پیش دانشگاهی نظام جدید، یا کاردانی رشته های فنی نظام جدید)

6- تصویر استعلام تاییدیه تحصیلی مدرک پایان دوره متوسطه و سوابق تحصیلی (جهت استعلام تاییدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی لازم است معرفی شدگان به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی به آدرس https://emt.medu.ir مراجعه نموده و پس از پر کردن اطلاعات درخواستی به صورت دقیق، هر دو کد رهگیری دریافتی را در محل مشخص شده در سامانه آموزشی دانشگاه در ثبت نام غیر حضوری درج نموده، و تصویری از درخواست ها را در این قسمت بارگذاری نمایند.

تذکر: در هنگام تکمیل اطلاعات سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی در قسمت مشخصات استعلام گیرنده به شیوه ذیل عمل نمایید.

استان استعلام گیرنده: استان محل تحصیل قبولی بر اساس کد رشته پذیرفته شده دانشکده های علوم قرآنی طبق جدول ذیل.

نوع استعلام گیرنده: دانشگاه های وابسته.

استعلام گیرنده: دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه.

عنوان استعلام گیرنده: دانشکده علوم قرآنی (محل تحصیل بر اساس کدرشته پذیرفته شده طبق جدول ذیل) مثلا پذیرفته شده کد رشته 35308 باید عنوان «دانشکده علوم قرآنی تهران» را در این قسمت درج نماید.

 

دستورالعمل ثبت نام غیر حضوری:

- بعد از کلیک بر روی لینک ورود به سامانه گلستان در صورت مواجه شدن با خطا، گزینه دوم"Continue to this website (not recommended)" انتخاب گردد.

- جهت تسریع و تسهیل در امر ثبت نام غیر حضوری، حتی المقدور در ساعات کم ترافیک مصرف اینترنت در شبانه روز به سامانه مراجعه کنید.

- راهنمای ورود به سامانه در صفحه اول سامانه گلستان golestan.quran.ac))  درج گردیده است.

- پس از تکمیل تمامی اطلاعات درخواستی و ارسال مدارک، داوطلبین محترم می بایست از طریق نرم افزار گلستان گزارش شماره 1800 مشخصات کامل دانشجوی جدیدالورود را از طریق منوی «دانشجو، پذیرش غیرحضوری، گزارش ها» چاپ کرده و در روز ثبت نام به آموزش دانشکده مراجعه و نسبت به تحویل اصل مدارک اقدام نمایند.

-  در صورت عدم موفقیت در ثبت نام غیر حضوری، داوطلب می تواند با مراجعه به دانشکده محل قبولی، واحد آموزش جهت تکمیل ثبت نام اقدام نماید.

 

مراجعه حضوی جهت ثبت نام:

زمان ثبت نام حضوری:

سه شنبه 1402/07/18 و چهارشنبه 1402/07/19

مکان ثبت نام حضوری:

تهران، خیابان حافظ، خیابان سرهنگ سخایی، دانشکده علوم قرآنی تهران

تلفن تماس: 021-66719756-7
داخلی 103 کارشناس آموزش

زمان شروع کلاس ها:

شنبه 1402/07/22 و تمامی کلاس ها به صورت حضوری برگزار می گردد.

 

مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری:

هر یک از پذیرفته‌شدگان کدرشته‌های امتحانی می‌بایست مدارک ذیل را برای ثبت‌نام تحویل دانشکده محل تحصیل نمایند.

1- اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه

2- اصل و کپی کارت ملی

3- عکس4*3 (6 قطعه) تهیه شده در سال جاری

4- اصل و کپی مدرک دال بر وضعیت نظام وظیفه برادران (با توجه ‌به ‌یکی از بند‌های مندرج در صفحه 22 تا 23 دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون شماره 1)

5- اصل یا گواهی مدرک پیش دانشگاهی (سالی واحدی یا ترمی واحدی) ‌یا پایان تحصیلات ‌‌دوره دوم متوسطه (3-3-6)

(تاریخ اخذ دوره پیش‌دانشگاهی، یا پایه دوازدهم نظام جدید، باید حداکثر تا پایان 1402/06/31 باشد).

با توجه به برگزاری امتحانات جبرانی دوره پیش‌دانشگاهی (برای نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی) و یا پایه دوازدهم (برای نظام آموزشی 3-3-6) در نیمه دوم شهریور ماه، در صورتی که پذیرفته‌شدگان در زمان ثبت‌نام موفق به ارائه گواهی فراغت از تحصیل نگردند، از آنان تعهدی مبنی بر ارائه گواهی فارغ‌التحصیلی تا تاریخ‌ 1402/06/31 اخذ خواهد شد. بدیهی است در صورت عدم ارائه گواهی مذکور تا تاریخ 1402/07/30 قبولی آنان لغو می‌گردد.

6- اصل کارنامه پیش دانشگاهی یا کارنامه تحصیلی پایه دوازدهم

7- اصل کارنامه دیپلم؛ یا کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (پایه دهم تا دوازدهم)

9- مدرک کاردانی فارغ التحصیلان دوره کاردانی ناپیوسته (فوق دیپلم) حداکثر تا تاریخ 1402/06/31

10- گواهی انصراف از تحصیل دانشجوی انصرافی، اخراجی (دانشجوی اخراجی آموزشی یا دانشجوی انصرافی دوره روزانه دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی لازم است قبل از ثبتنام در رشته قبولی جدید نسبت به انصراف از قبولی قبلی اقدام و گواهی تسویه حساب کامل تأیید شده دانشگاه و اداره کل امور دانشجویان داخل ارائه نماید.)

11- حکم مرخصی یا موافقت با تحصیل کارمندان دولت و فرهنگیان

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 303
کلمات کلیدی
مدیر سایت تهران
خبرنگار

مدیر سایت تهران

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید