درخشش دانشجوی دانشکده علوم قرآنی تهران در سی‌وهشتمین جشنواره ملی قرآن دانشجویان
  • 1403/06/25 - 18:38
  • - تعداد بازدید: 40
  • - تعداد بازدیدکننده: 37
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /appsettingFree

درخشش دانشجوی دانشکده علوم قرآنی تهران در سی‌وهشتمین جشنواره ملی قرآن دانشجویان

سرکار خانم صادقی ناو، نماینده دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم (دانشکده علوم قرآنی تهران)، در سی‌وهشتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور، در بخش خواهران و رشته قرائت ترتیل  رتبه سوم این بخش را از آن خود کرد.

سی‌وهشتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، مسعود حبیبی، معاون فرهنگی و دانشجویی  وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، حجت‌الاسلام مطهری اصل، نماینده‌ ولی‌ فقیه در آذربایجان‌شرقی، تراب محمدی، سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی و برخی از مسئولان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

سی‌‌وهشتمین دوره از مسابقات ملی قرآن و عترت دانشجویان در ۴۰ رشته در دو بخش آوایی و غیرآوایی از ۱۸ تا ۲۱ شهریورماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد.در این دوره از مسابقات، نمایندگان دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با رقابت در رشته های مختلف، توانستند 5 رتبه برتر در بخش های مختلف را از آن خود نمایند.بنابر این گزارش حسن میخ چین از دانشکده علوم قرآنی آمل  موفق به کسب رتبه دوم شد.

همچنین مهدی قاسمی از دانشکده علوم قرآنی قم، رتبه دوم در رشته حفظ 10 جزء قر آن کریم را کسب نمود. علیرضا مکاری دانشجوی دانشکده علوم قرآنی اصفهان رتبه سوم رشته قرائت تحقیق را از آن خود نماید. محمدامیر کسمائی از دانشکده علوم قرآنی قم در قرائت ترتیل حائز رتبه چهارم شد. و در بخش خواهران و رشته قرائت ترتیل نیز فرزانه صادقی ناو از دانشکده علوم قرآنی تهران، رتبه سوم این بخش را از آن خود کرد.

در این راستا؛ سرکار خانم فرزانه صادقی ناو در گفتگویی با خبرنگار ایحا بیان داشت: خدا را شاکرم بخاطر لطف خادمی قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام؛ ایشان تصریح کرد: تاکنون به لطف خدا ممتاز رشته ی حفظ مسابقات کشوری اوقاف، نفر اول رشته ی ترتیل و حفظ ۲۰ جز درمسابقات ملی دانشجویان، نفر اول رشته های حفظ و قرائت و حفظ مسابقات کشوری خانواده های سپاه ، رتبه ی برتر رشته ی حفظ  بسیج و حلال احمر و رتبه ی برتر در رشته های حفظ و ترتیل دانشجویان دانشگاه های پیام نور کشور.. شده ام. وی افزود: سطح مسابقات مثل هرسال در اوج خودش قرار داشت .و لطف خدا شامل حقیر شد واین روزی معنوی نصیب من شد. در پایان از کسانی که در قرآنی شدن و قرآنی بودن و قرآنی ماندن حقیر زحمت کشیدند قدر دانی میکنم.

دانشکده علوم قرآنی تهران، ضمن عرض تبریک به این عزیزان، برای این بزرگواران آرزوی سلامتی و پیشرفت روز افزون در سایه سار الطاف قرآن کریم را از خداوند متعال مسئلت می نماید.

  • گروه خبری : گروه های محتوا
  • کد خبر : 1159
کلمات کلیدی
مدیر سایت تهران
خبرنگار

مدیر سایت تهران