اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۳

ریاست دانشکده علوم قرآنی سرکار خانم دکتر فاطمه کاظم زاده

تحصیلات:

دکترای زبان و ادبیات عرب، دانشگاه دمشق، سال 1392 ه.ش
کارشناسی ارشد زبان و ادبیات عرب، دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهران، سال 1383 ه.ش
کارشناسی زبان و ادبیات عرب، دانشگاه امام صادق علیه السلام، سال 1380 ه.ش

  • 1403/06/14 - 16:20
  • - تعداد بازدید: 529
  • - تعداد بازدیدکننده: 487
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه
  • /appsettingFree

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۳

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی­ ارشدناپیوسته  1403 دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم

ضمن آرزوی موفقیت برای پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشدناپیوسته سال 1403 این دانشگاه، زمان، مکان و مدارک لازم جهت ثبت نام از این عزیزان به شرح ذیل، اعلام می گردد.

تذکر مهم:

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در سراسر کشور دارای 18 دانشکده است و قید شهر مقدس «قم» در کنار نام دانشگاه در سایت سازمان سنجش، صرفاً به دلیل وجود سازمان مرکزی دانشگاه در این شهر است؛ لذا لازم است داوطلبان گرامی، کد رشته پذیرفته شده خود را از جدول زیر استخراج نموده و برای ثبت نام حضوری به آن آدرس مراجعه نمایند. لذا از مراجعه به سازمان مرکزی دانشگاه، اکیداً خودداری نمایند.

ثبت نام در این دانشگاه به دو روش حضوری و غیر حضوری است:

  1.  ثبت نام غیرحضوری (در سامانه گلستان):

زمان:

از شنبه 1403/06/24 تا شنبه 1403/06/31 از طریق لینک سامانه گلستان golestan.quran.ac.ir

مدارک‌ لازم‌ جهت ثبت نام غیرحضوری:

بارگذاری تصویر مدارک ذیل در سامانه گلستان:

1- صفحه اول با توضیحات شناسنامه

2- کارت ملی

3- عکس

4- مدرک نظام وظیفه برادران

5- مدرک کارشناسی

6- مدرک کاردانی (برای فارغ التحصیلان کارشناسی ناپیوسته)

7- گواهی معدل و واحدهای گذرانده دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی.

لازم است پذیرفته شدگان جهت درخواست تأییدیه مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی، به سامانه استعلام مدرک تحصیلی به آدرس estelam.msrt.ir مراجعه نموده و پس از پر کردن اطلاعات درخواستی به صورت صحیح، کد رهگیری دریافتی را در زمان ثبت نام غیرحضوری در سامانه گلستان درج نمایند.

فرآیند ثبت نام غیرحضوری:

- جهت تسریع و تسهیل در امر ثبت نام غیر حضوری، حتی المقدور در ساعات کم ترافیک مصرف اینترنت در شبانه روز به سامانه مراجعه شود.

- بعد از کلیک بر روی لینک ورود به سامانه گلستان در صورت مواجه شدن با خطا، گزینه دوم یعنی جمله: Continue to this website انتخاب گردد.

- راهنمای ورود به سامانه گلستان در صفحه اول سامانه، درج گردیده است.

- پس از تکمیل اطلاعات داوطلب و ارسال مدارک، محترم می بایست از طریق نرم افزار گلستان گزارش شماره 1800 (مشخصات کامل دانشجوی جدیدالورود) را از طریق منوی «دانشجو، پذیرش غیرحضوری، گزارش ها» چاپ کرده و در روز ثبت نام حضوری به همراه سایر مدارک ثبت نامی به آموزش دانشکده تحویل نمایند.

- در صورت عدم موفقیت در ثبت نام غیرحضوری، داوطلب می تواند با مراجعه به واحد آموزش دانشکده محل قبولی خود، مراجعه نماید.

  1. -    ثبت نام حضوری:

زمان:

افراد بومی هر دانشکده، روزهای سه شنبه و چهارشنبه 1403/06/27و28 و افراد غیر بومی یکشنبه 1403/07/01

زمان شروع کلاس ها:

یکشنبه 1403/07/01 و تمامی کلاس ها به صورت حضوری برگزار می گردد.

تذکر: دانشجویانی که به خاطر داشتن شرایط خاص، درخواست مهمانی به دانشکده های دیگر داشته باشند، لازم است هر چه سریع تر تمامی مراحل ثبت نام غیرحضوری و حضوری را در دانشکده خود (بر اساس کد رشته قبولی) انجام داده و پس از آن در صورت تکمیل پرونده و عدم مغایرت اطلاعات، درخواست مهمانی خود را با مستندات جهت بررسی به دانشکده قبولی (مبدا) بدهند.

مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری:

1- اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه

2- اصل و کپی کارت ملی

3- عکس4*3 (6 قطعه) تهیه شده در سال جاری

4- اصل و کپی مدرک نظام وظیفه برادران (با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظیفه‌ عمومی»‌ مندرج‌ در صفحه 17و18 دفترچه‌ راهنمای‌ شماره‌ یک‌ آزمون ارشد)

5- اصل یا گواهی مدرک کارشناسی (لیسانس) (فارغ التحصیلی حداکثر تا 1403/06/31)

6- مدرک کاردانی فارغ التحصیلان کارشناسی ناپیوسته

7- حکم مرخصی یا موافقت بدون قید و شرط با تحصیل کارمندان دولت و حوزویان

نکات مهم:

1- مدارک ثبت نامی باید به دانشکده محل تحصیل تحویل گردد.

‌2- پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ فارغ التحصیل سال 1403 می باشند و به‌ دلایلی‌ قادر به‌ ارائه‌ اصل‌ مدرک‌ کارشناسی (لیسانس‌) نمی‌باشند، لازم‌ است‌ اصل‌ گواهی‌ تایید شده‌ توسط دانشگاه‌ یا موسسه‌ آموزش‌ عالی‌ محل ‌اخذ کارشناسی‌ (لیسانس‌) با عنوان فرم معدل تحویل نمایند. فرم مدرک و معدل، پیوست

3- آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که در زمان اعلام نتایج اولیه و تکمیل فرم انتخاب رشته دانشجوی سال آخر بوده‌اند و حداکثر تا تاریخ 1403/06/31 فارغ‌التحصیل می‌شوند، دانشجوی سال آخر شناخته شده و لازم است فرم معدل دانشجویان سال آخر مندرج در صفحه 73 دفترچه راهنمای (شماره 1) یا صفحه 599 دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ‌2) را از موسسه آموزش عالی محل فارغ‌التحصیلی دوره کارشناسی دریافت و آن را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه محل قبولی ارائه نمایند. (فرم های میانگین واحدهای گذرانده)، پیوست

4- طلاب ‌حوزه‌های علمیه که دوره ‌سطح ‌2 را گذرانده‌اند و یا تا تاریخ 1403/06/31 فارغ‌التحصیل‌ می‌شوند، باید مدرک‌ فراغت‌ از تحصیل‌ خود را که‌ توسط مرکز مدیریت‌ حوزه‌ های علمیه‌ و یا مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و یا اصفهان صادر گردیده ‌است‌ ارائه نمایند.

5- پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ دارای مدرک تحصیلی معادل می‌باشند لازم است واجد شرایط مفاد «آیین‌نامه شرکت دارندگان مدارک معادل و غیررسمی در آزمونهای مقاطع بالاتر» باشند.

6- براساس مصوبه جلسه 771 مورخ 94/08/26 شورای عالی انقلاب فرهنگی، کلیه دارندگان مدرک معادل ضمن خدمت فرهنگیان که طی سال‌های 1377 تا 1381 به دوره‌های مذکور راه یافته‌اند، حسب مورد از تسهیلات مصوبه شماره 2/77633 مورخ 94/05/28 برای ادامه تحصیل در مقاطع رسمی بالاتر برخوردار می‌شوند.

7- معدل‌ لیسانس‌ پذیرفته‌ شده‌ باید با معدلی‌ که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام برای شرکت در آزمون به‌ سازمان‌ اعلام‌ نموده‌، و یا در مراحل بعد اصلاح نموده است، باید یکسان‌ باشد، بدیهی است از ثبت‌نام قطعی آن دسته از داوطلبانی که دارای مغایرت معدل باشند (معدل مندرج در مدرک آنان کمتر از معدل اعلام شده به سنجش باشد) خودداری خواهد شد، و تا زمان بررسی و اعلام وضعیت نهایی آنان از سوی سازمان سنجش صرفاً ثبت نام به صورت موقت و مشروط بعمل می آید.

8- از پذیرفته‌شدگانی ‌که‌ حداکثر تا تاریخ‌ 1403/06/31 فارغ‌التحصیل‌ نشوند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد، و قبولی آنان‌ «کان‌ لم‌ یکن» خواهد شد.

مراجعه به دانشکده های علوم قرآنی محل تحصیل در سراسر کشور بر اساس کد رشته پذیرفته شده طبق جدول ذیل:

  • گروه خبری : گروه های محتوا
  • کد خبر : 1121
کلمات کلیدی
مدیر سایت تهران
خبرنگار

مدیر سایت تهران